Klik sini...

Waktu Solat

Monday, June 11, 2012

Anak Kampung - Jimmy Palikat...

Huh.. Layan giler jap dengar lagu2 nih.. Actually this song is not my favorite song and not even to promote this song, but only to share with bloggers sekian alam... Lagu nih tak ader kena mengena sama ada orang hidup atau pun org yg meninggal dunia.. Disebabkan hari2 dengar lagi ni dkt office, tapi xtau la plak stesen mana yang mainkan.. yerlah waktu pagi mesti ader sekali.. tgh hari skali.. ptg skali.. at the end, i already immune with this song... so layan ajer lah...



http://www.youtube.com/watch?v=7rvYOXNnHGA
(actually nk uploadkan, tp line agak kureng sikit.. so klik jer la.. next time try upload..)

source: www.youtube.com


Nah layan dengan lrik sekali... (source: google.com jugak) ~ bukan tak mo menaip sendiri.. tapi seharian jari digunakan di office...so, jari nih dh malas2 sikit nak menaip...

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik memang tidak padan
Dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bha kau itu banyak yang tergoda
Lagi orang kaya

Chorus
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain

Engkau masih muda cantik lagi menawan
Janganlah kau cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiadalah guna

Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain


No comments:

Post a Comment